Privacy statement

Privacy Statement Van Eck Administraties

Versie 1.0

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 24 mei 2018.

In deze privacyverklaring leggen wij uit hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens. We maken helder welke persoonsgegevens wij verzamelen en voor welke doeleinden wij deze gebruiken. We leggen u ook uit hoe u uw gegevens kunt inzien, wijzigen of verwijderen. We vinden het belangrijk dat u hier goed van op de hoogte bent en raden u aan deze verklaring zorgvuldig te lezen.

 

Dit privacy Statement is van toepassing op de diensten van Van Eck Administraties. U dient zich ervan bewust te zijn dat Van Eck Administraties niet verantwoordelijk is voor het privacy Statement van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van onze diensten of deze website geeft u aan het privacy statement te accepteren.

Van Eck Administraties respecteert de privacy van alle klanten en gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld, dit in het kader van de wet AVG.

Wij vinden het van groot belang dat er zorgvuldig wordt omgegaan met persoonsgegevens. Persoonsgegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Daarbij houden wij ons aan de eisen uit de privacywetgeving.

 

Persoonsgegevens die wij verwerken

Van Eck Administraties verwerkt (persoons)gegevens over u of uw organisatie en/of de (ex-) medewerkers van uw organisatie doordat u of uw organisatie gebruik maakt of maakte van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt.

Een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

  • Voor- en achternaam
  • Geslacht
  • Geboortedatum
  • Geboorteplaats
  • Nationaliteit
  • Titulatuur
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummers
  • E-mailadres
  • Functie, dienstjaren
  • Kopieën van CV’s
  • Overige persoonsgegevens die u actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op één van onze systemen aan te maken, in correspondentie en telefonisch
  • Gegevens over uw activiteiten op onze website
  • Bij websitebezoek: IP-adres, internetbrowser en apparaat type

 

Gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Naast bovengenoemde gegevens verwerken wij de volgende gevoelige persoonsgegevens van u of uw medewerkers:

  • Burgerservicenummer (BSN)
  • Salarisgegevens, zoals loon
  • Betalingsgegevens, zoals bankrekeningnummers
  • Financiële gegevens, zoals winst uit onderneming
  • Kopieën van identiteitsbewijzen
  • Arbeidscontracten
  • Informatie over verlof en Human Resource Management (zoals beoordelingen)
  • Informatie over verwanten (kinderen) voor zover dit nodig is voor wettelijke regelingen

 

Waarom we gegevens nodig hebben
Wij verwerken de persoonsgegevens van u of uw (ex-)medewerkers om de volgende diensten te kunnen uitvoeren:

  • Het doen van salarisadvies en –administratie
  • Het doen van fiscale aangiftes
  • Het bijhouden van financiële administraties

Deze doelen worden door u of uw werkgever, als onze opdrachtgever gesteld.

 

Hoe lang we gegevens bewaren
Wij bewaren de gegevens alleen zolang dit nodig is om onze opdracht uit te kunnen voeren of tot de wettelijke bewaartermijn van die gegevens verstreken is.

 

Delen van gegevens
Van Eck Administraties deelt alleen gegevens met derden als dit voor het uitvoeren van onze opdracht noodzakelijk is, en onze opdrachtgever hier expliciet mee akkoord gaat.

 

Websitebezoek

Wat is een cookie?
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.

 

Gebruik van sessie cookies
Met behulp van een sessie cookie kunnen wij zien welke onderdelen van de website u met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen onze dienst daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra u uw webbrowser afsluit.

 

Google Analytics
Via onze website wordt een cookie geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten.

De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google stelt zich te houden aan de Privacy Shield principles en is aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

 

Recht op inzage en correctie of verwijdering van jouw gegevens
U hebt het recht om te vragen om inzage in en correctie of verwijdering van uw gegevens. Neem hiervoor contact met ons op per mail of telefonisch. Om misbruik te voorkomen kunnen wij u daarbij vragen om u adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dien u een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen. U kunt deze terug vinden in de instellingen van uw browser.

 

In- en uitschakelen van cookies en verwijdering daarvan
Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kunt u vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van uw browser.

 

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

U heeft het recht om de persoonsgegevens die wij van u verwerken, in te zien te corrigeren of te verwijderen voor zover de wet- en regelgeving dit toelaat. Hiervoor neemt u contact op met de verantwoordelijke voor de gegevensverwerking.

 

Bent u werknemer van een bedrijf waarvoor wij administratieve diensten uitvoeren?

Dan is meestal uw werkgever verantwoordelijk en kunt u uw verzoek in de eerste plaats het beste tot hem richten.

Bent u afnemer van een dienst waarbij wij gegevens verwerken in uw opdracht?

Dan kunnen wij u ondersteunen bij de verzoeken die u ontvangt. Neem contact op met uw contactpersoon bij Van Eck Administraties.

Bent u afnemer van een dienst waarvoor wij de verantwoordelijke partij zijn of zijn wij op een andere manier verantwoordelijk voor de verwerking van uw gegevens?

Dan kunt u een verzoek sturen naar info@vaneckadm.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek door u is gedaan, zullen wij u vragen zich te legitimeren. Hierover ontvangt u nadere uitleg wanneer u uw verzoek bij ons neerlegt. Wij zullen zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 4 weken, aan uw verzoek voldoen.

 

Beveiliging

Als Van Eck Administraties gaan wij uiterst zorgvuldig om met uw gegevens en nemen wij passende maatregelen om deze te beschermen. Heeft u aanwijzingen dat uw gegevens of die van anderen niet goed genoeg beveiligd zijn, dat deze misbruikt worden, of toegankelijk zijn voor onbevoegden neem dan direct contact met ons op via telefoonnummer 0499-479305 of mail ons via info@vaneckadm.nl.

 

Vragen en feedback

We controleren regelmatig of we aan dit privacy Statement voldoen. Als u vragen heeft over dit privacy Statement, kunt u contact met ons opnemen:

Van Eck Administraties

Van den Elsenstraat 20

5694 NG Son en Breugel

0499-479305

info@vaneckadm.nl

 

Op al onze diensten zijn de algemene voorwaarden van het NOAB van toepassing. Deze kunt u terugvinden op onze site.